Re: Gårdagens ord

"Jag måste inte fostra andra människor"

Ja - oj, det skulle jag lyssnat till. *gapskratt*

Tre stycken kassörskor blev ganska så sura på mig då jag påpekade det olämpliga i deras uppträdande i kassan o/e deras brist på utförande av vissa arbetsuppgifter som ingår i jobbet. *Suck*.

Men..... "fostra", hmm - att se till att alla ger snygg service och sköter sin del i försäljningsledet enligt företagets policy är en av MINA arbetsuppgifter - men jag kunde ändå inte annat än skatta när jag nu läste gårdagens ord igen. Jag hade totalt glömt bort dom.

Trist är det ändå att det över huvud taget ska behövas påpekanden. Sunt förnuft och vanlig "hyfs" i kundmöten räcker jättelångt - bara man använder sig av det. *smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback